Torsdag.

Det blev en mycket lyckad studiegruppsträff idag (som alltid kanske jag skall tillägga). Vi är nu helt förberedda för morgondagens perspektiv-redovisning där vi skall framhäva vår "diskussion" om barns konsumtion utefter kursens centrala begrepp (ekonomi, miljö, ekologi, demokrati, kön, globalisering, religion och klass). Känns bra än så länge även om jag inte alls tycker bra om att redovisa.

Vi har även arbetat med vår gestaltning (vi ska gestalta ett autentiskt fall i Ungern) och det känns som att det kan bli riktigt bra och roligt. Kom långt även där idag tycker jag. Härligt med effektivitet.

I övrigt har det inte varit mycket aktivitet här idag. Blev dåligt med sömn igår så ska strax gå och lägga mig och ladda för en lång dag i morgon. :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Guu så kul med en helhelg, kan tänka mig att man är helt matt sen.Jag brukar bli det efter en heldag =)



Om du kollar bland kommentarerna så finns det dom som köpt varan och skrivit ut priset.Det finns priser bland annat på one piece som jag är lite sugen på =)

2011-09-30 @ 19:49:32
URL: http://www.sofsan.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0