Skor, marknad och magont.

Min mage är inte alls kompis med mig ikväll. Det var jättelängesedan jag hade så här ont. Typiskt när jag egentligen måste städa, men det får väl bli nattstädning i värsta fall om det inte släpper snart. Idag har jag tränat och bundit upp mig på ett år på Sportlife. Känns riktigt bra. Fick ett paket med väska, handduk, flaska och mera bra grejer. Väskan gillar jag skarpt! :)

Har varit en sväng vid Knalleland och köpt nya skor också! Tre par skor för 349:- är helt okej. Det var så billigt eftersom jag lämnade in mina gamla som gått sönder jättesnabbt. Eftersom jag inte har kvittot kvar fick jag inga pengar för dom men de gick med på att låta mig byta dom mot ett par andra skor av samma värde. Väldigt tillmötesgående tycker jag. Pluspoäng på det! Synd på skorna bara för de var snygga. Men nu har jag två par nya snygga i stället. 

Blev inte så lång stund på marknaden idag, men ska gå hela dagen i morgon i stället. Testade en ny pizzeria här i Borås idag. Pinocchio blev det. Helt okej mat faktiskt. :)
De till vänster är de gamla som jag lämnade tillbaka för att de var trasiga och de till höger är ett par av de nya.. hittade ingen bild på det andra paret jag köpte och det tredje paret köpte jag till Pernilla så det känner jag inte att jag behöver lägga upp här :P

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack igen hjärtat <3

2011-09-23 @ 21:46:35

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0