Sickness! Försvinn!

Skolkade från workshopen i skolan och satte mig och skrev mitt första SST. Det känns att man inte är van vid att skriva paper längre men kvalitén blev ungefär densamma som tidigare i slutändan. Nu har jag landat i soffan. Snart är det matlagning som gäller och därefter ska jag bara vila, vila, vila. En förkylning kryper sig på (tack för bakterierna älskling) och mina bihålor gör ont. Men jag har inte tid att vara hemma från skolan. Det är alldeles för mycket som är viktigt och/eller obligatoriskt i denna kursen så jag får snällt be förkylningen att åtminstone avvakta till helgen.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Krya på dig gumman! Själv har man gått igenom feberfrossa efter feberfrossa, men man får tyvärr bita ihop och genomföra dagen ändå! ;/

2011-09-05 @ 18:11:18
URL: http://litelagomovanlig.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag var inte heller där.. Känns då dumt :o



Krya på dig!

2011-09-05 @ 22:24:38
URL: http://Mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0