Partay!

Det blev som sagt utgång igår. Jag och Pernilla stack till Harrys där vi mötte upp lite annat folk och träffade lite nytt folk. Blev bjuden på öl så fort jag ställde mig i baren, av en snubbe som inte hängde efter sedan utan han fortsatte åt sitt håll efter en vanlig svensson-konversation. Det är najs. Det är inte ofta jag går ut. Oftast blir det i så fall en jätterolig förfest och sedan brukar stämningen dö ut på vägen till krogen. Men kvällen var överlag jättetrevlig.

Snart ska jag in och sätta mig och plugga i skolan. Vet inte riktigt hur vi tänker där men med lite mat i magen och mycket vätska så ska nog det ordna upp sig också. Kör hellre en effektiv dag idag och en slappardag i morgon. Någon träning blir det inte idag i alla fall.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0