2011-09-10

Vet inte riktigt vart denna dagen har tagit vägen. Vaknade av mardrömmar i morse, inte vidare trevligt. Men jag fick i alla fall sovmorgon så jag kände mig utvilad ändå. Städade iordning lite grann och körde ett 20 minuters Zumba-pass. Hade orkat mer men vågade inte eftersom jag känner att förkylningen fortfarande hänger lite i luften. Åkte ner till Maxi och handlade hem för resten av månaden bortsett från någon småsak som jag råkade glömma. Måste få ordning på matvanorna igen, har blivit alldeles för mycket ute-mat det senaste.

Nu ska jag snart bege mig in i sovrummet för att krama kuddarna några timmar. I morgon ska jag och Isabell in till skolan och plugga, plugga, plugga. Trist att behöva åka in en söndag men den kommande skolveckan är relativt slapp med schemat så det väger upp det hela.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0