Verksamhetsförlagd utbildning.

Nu ska jag strax åka iväg till min VFU. Jag har varit på den avdelningen tidigare men då låg de i andra tillfälliga lokaler eftersom deras renoverades så vi får se om jag hittar dit. Det går tydligen inga bussar från Borås till den närmsta hållplatsen så vi får se vart jag hamnar med mitt lokalsinne. Lyckligtvis kom vi inte överens om någon specifik tid utan jag skulle börja ungefär vid 08 beroende på hur det passade med bussarna.

Jag känner mig verkligen inte helt kry idag. Har knarkat Otrivin och Strepsils inatt men har fortfarande fruktansvärt ont i halsen. Jag håller alla tummar och tår för att det inte är halsfluss. Dels för att det är fruktansvärt jobbigt att bli borta flera dagar från VFU'n men även för att det är olämpligt att vara där ens idag om det är det jag har. Men ännu är det svårt att avgöra så vi får se vad dagen erbjuder. Nu måste jag rusa. Hoppas att alla får en jättetrevlig dag! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0