Söndag 2011-10-23

Ett par dagar sedan jag uppdaterade nu. Har inte hänt så mycket värt att skriva om. Igår tog jag och älskling en sväng till Knalleland och tittade bland annat på vinterjacka till honom. Hittade en skitsnygg jacka på Stadium som vi ville lägga undan till på tisdag men det gick bara att lägga undan över dagen. Dåligt. Jag har ju lagt undan saker där i flera dagar tidigare. 

Nåja. Fick köpt mig ett par tights och några nya filmer (4 filmer för 189:- är helt okej pris). På eftermiddagen stack vi ut till Pernilla och åt tacos och tjötade lite. Hemskt trevligt. :)

Idag är det städ på schemat. Är faktiskt taggad på att få det rent här nu. Bara Oscar kan pallra sig upp ur sängen så att vi kan börja!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0