Ny vecka, nya tag.

Praktiken är över. Åtminstone för den här gången. Denna veckan ska vi ta oss tillbaka till skolan och plugga, plugga, plugga som bara den känns det som. Men idag är jag "ledig" och ska pilla med en massa andra saker.

Ska käka sen frukost idag efter en lång natts välbehövlig sömn. Lite senare ska jag ta mig till gymet. Innan och efter gymet har jag massor med småplock att ta tag i här hemma. Tvätta ska jag göra kl.17-21. Har dock inte så mycket tvätt för en gångs skull så det borde gå snabbt. Jag lär nog hålla mig sysselsatt hela dagen idag i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ha en bra dag :]

2011-10-31 @ 11:23:05
URL: http://mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0