Måndag.

Ledig idag. I morgon kör vi sista racet med gestaltningen innan onsdagens redovisning. Så idag har jag passat på att ta tag i disk och lite småplock som fått avvakta under helgen. Eftersom Pucko fyller år fick han sig även en storstädning av buren. Kanske bör påpeka att jag faktiskt städar buren även när han inte fyller år men det känns extra viktigt för mig att göra det på hans födelsedag, trots att han själv inte har en aning om att han fyller år. :P

Tydligen var han så godissugen att han var tvungen att flyga in i buren nästan med en gång när den var nystädad. Får la se om han kommer ut en sväng igen innan jag stänger eller om han helt enkelt inte har någon lust att vara ute.

Ikväll tänkte jag ta och rensa garderoberna här hemma. Se lite vad vi har, vad vi ska ha kvar, vad som ska slängas och vad vi kan skänka bort. Behöver ju göra plats inför helgens shopping. 4 dagar kvar till vi åker till Ullared och Gekås med finaste svärföräldrarna. :) Kommer bli en bra helg!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0