Helgen.

Helgen gick som vanligt mycket snabbare än jag hade tänkt mig och planerat. Ändå blev det en timma extra. I fredags hann vi inte med så mycket. Köpte hem lite fredagsmys och kollade på tv bara. Lördagen däremot var det full fart hela dagen. Först var vi på Ikea, shoppade lite och käkade lunch. 

Efter Ikea åkte vi hem snabbt, lämnade hunden hos mormor och åkte vidare in till stan där det var dags för bio. Såg Abduction. Ville se den tidigare egentligen men den går inte i Borås så då får man passa på när man är i Göteborg i stället. :) Efter bion gick vi till Bryggeriet och åt mycket god mat, helt klart bättre än jag väntat mig. Mamma tog filé mignon med pommes och bearnaisesås och jag tog pasta med biff och grönpepparsås. Hur gott som helst. Enorma portioner var det också. Trevlig och snabb service också så det kunde inte bli mycket bättre. Efter Bryggeriet gick vi vidare och drack mer öl på Olearys innan vi åkte hemåt. Trevligt det med. :)

Idag har vi inte fått gjort så mycket. Jag hjälpte mamma att uppdatera hennes dator och så fixade jag till frisyren på Zita innan vi åkte in till stan för en tur till Stadium där mamma köpte inlägg till mig som jag ska ha i mina träningsskor så nu ska jag förhoppningsvis slippa få så ont i fötterna när jag tränar. Käkade kinamat till lunch som även blev middag för jag har hållt mig mätt på det hela dagen. :O

Har haft en jättemysig helg med mamma. Hade gärna haft sådana oftare! Får se om vi hinner ses något mer nu eller om det blir först när jag fyller år i slutet på november. I morgon är det hög tid att lägga nytt fokus på träning igen och kanske även skaffa sig lite koll på vad som händer i skolan. Just nu känns det som att jag är helt lost på den fronten. Men först blir det lite sömn. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0