Gekås 2011 - Fynden

Här kommer en större bildbomb på majoriteten av fynden vi gjorde i Ullared. Skippade att fota underkläderna och min väldigt rosa "one-piece" för den kommer jag typ aldrig ta av mig igen, men annars har jag fått med det mesta bortsett från någon enstaka pryl. :)

Block, Miranda-nallar (ett måste), ny (hel) musmatta, uppladdningsbara batterier, 8GB minneskort, Sudoku, ny toalettlitteratur, förvaringsburkar.


Leksaker och godis till Zita och Pucko


Städredskap, tvål och annat småplock.


Gooodiiis (de där kassorna är livsfarliga att stå i med allt gott runt omkring)


Datorväska, kylplatta till laptop, Ajföön-skal och displayskydd


Hygienartiklar, hårgrejer, sminkpenslar, smycken och såklart badankor ^^


Tjocktröjor och jeans till Oscar


Han köpte även maaaassor med t-shirts.


Jag köpte jeans, tights, massor med billiga linnen och mysiga koftor till mig själv.


Halsduk, vantar, och mössa nu inför vintern.

Det har varit ett par utmattande men jättetrevliga dagar med svärföräldrarrna. God mat, bra fynd, trevliga konversationer och många skratt. Så som det ska vara på minisemestern. Fredagen och söndagen var det helt okej mängd människor inne i varuhuset men lördagen var det  helt absurt med folk. Men då får man också tänka på att Gekås slog sitt säljrekord ännu en gång och tjänade under lördagen in 30 miljoner kronor.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilka fina saker! :] skitbra grejer ju! Kom alla pengar till användning? :]

2011-10-18 @ 22:31:47
URL: http://Mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0