Abduction

I lördags var jag och mamma som sagt på bio och såg Abduction. Har velat se filmen länge men den har inte gått i Borås så fick passa på nu när jag var i Göteborg.

Det är en absolut sevärd film. Saknade lite mer "verkliga" känslor och hade velat ha mer bakgrundshistoria till karaktärerna än vad man fick. Kan tänka mig en uppföljare på filmen där den informationen finns med. Mikael Nyqvist gjorde ett bra jobb, hans karaktär kändes trovärdig. Taylor Lautner (ursäkta alla Twilight-fans) kändes lite för oerfaren för denna rollen. Jag tänker inte uttala mig om huruvida han är oerfaren eller inte, men det kändes inte som att det här är hans typ av film just nu. Hade velat ha ännu mer "bad-boy-känsla". 

Bilden är tagen härifrån.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0