Ny blogg.

Det blev en ny blogg. Ska bli intressant att se vad man kan göra med den. Det är första gången jag har en blogg med ett specifikt tema. Annars skriver jag bara om min vardag. Jag tänkte först att jag skulle haft kvar denna bloggen som vanligt och bara skrivit om hälsogrejer i den andra men jag skippar nog den idén. Har varken tid, lust eller ork att byta mellan olika bloggar. 

Kommer att ha kvar denna till dess att jag ser hur den andra kommer igång och fungerar men kommer inte uppdatera här. Så om ni vill följa mig nu får ni gå in på TittaEnTjockis.blogg.se.

Kommer inte heller koppla den nya bloggen till Facebook så om ni vill vara säkra på att inte missa några inlägg får ni antingen gå in på den nya kontinuerligt eller följa via bloglovin' vilket jag varmt rekomenderar. Enjoy! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0