...

Bara för att jag har tråkigt och borde gå och lägga mig vilket jag inte har lust till ännu.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag orkade pallra mig iväg till gymet.

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Skyndade mig till busshållplatsen.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Tittade på Criminal Minds

Det sista du sa högt: "Godnatt"

Det senaste någon sa till dig: "Godnatt älskling"

Vad har du druckit idag: Saft, vatten och valio

Vad var det senaste du åt: Egengjord chokladboll ^^

Vad var det senaste du köpte: Mat

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brunt trä

Vad är det för väder hos dig nu: Don't know, don't care

Godaste glassmaken: Nogger

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Sover du tungt: För sällan

Drömmer du mardrömmar: Ofta.

Trivs du med ditt jobb: Trivs som student, oftast

Favoritklädsel: Beror på tillfället

Favoritlåt just nu: Vet inte. Men har haft Lady Gagas låt Alejandro i huvudet ett par dagar.

Vad ser du om du tittar till höger: En golvlampa som lyser mig rätt i ansiktet

Vad gör dig glad just nu: Oklart.

Vad ska du göra härnäst: Sova vore klokt

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Oklart.

Favoritgodis: Varierat.

Kläder just nu: Mjukisbyxor och tunika

Sommarplaner: Haha, har inte ens planerat min vinter.

Hur många kuddar sover du med: Två, men ibland blir en stulen. :O

Spelar du något instrument: Lite gitarr, men det var sååå längesedan nu

Morgon eller nattmänniska: Natt.

Vad är viktigast för dig: Familjen.

Är du kittlig: Ibland.

Snarkar du: Jag har fått höra att jag gör det så, ja.

Stjärntecken: Skytt

Äckligaste insekten: Alla insekter är äckliga.

Längtar du mest efter just nu: Mamma

Stökigt eller välstädat? Det är stökigt men jag vill ha det välstädat!

Hur lång är du? 158cm kort

Tycker du om kinamat? Jorå, bara det inte blir för ofta.

Tycker du om kaffe? Nej.

Vad dricker du till frukost? Beror på frukosten, men en valio varje dag i alla fall.

Sover du på någon särskild sida? Nedåt, snett åt höger på vänster, eller höger sida, beroende på hur man ser det. How should I know, jag ser inte mig själv sova.

Tycker du om att mysa? Ibland.

Är du en beroendemänniska? Ja.

Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

Har du någon gång testat narkotika? Nej, har aldrig ens tänkt tanken.

Välj ett ärr på din kropp?
...

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0