2011-11-06

Middagen på Jensens var trevligt, som alltid. Jättegod mat och service, som alltid. Trevligt att kunna unna sig sådana kvällar ibland, komma bort ifrån lägenheten lite.

Som sagt gick vi även på bio. Blev filmen "Contagion" och nja, jag blev la inte överdrivet exalterad. Det hände ingenting. Eller jo, en massa människor dog av ett virus som dök upp från ingenstans. Men det var ingenting som hände som man inte kunde få reda på i trailern och sådant hatar jag. Trailers är såklart en av de viktigaste delarna när man marknadsför en film, men med det sagt innebär det inte att man inte bör utelämna vissa delar åt fantasin i trailern så att man åtminstone har en chans att överraskad. Så mitt tips är att inte slänga ut pengar för att se den på bio i alla fall. Men Oscar tyckte om den så.. 


Bild tagen härifrån.

I morgon är det dags att återgå till verkligheten. Till tentaplugget. Ska försöka ta mig iväg till gymet ett par gånger denna veckan också så att det känns som att det åtminstone är lite lönt att ha gymkort. Hatar tentaperioder. Lär inte bli mycket bloggande i veckan. Måste köra stenhårt på tentorna först och främst så jag önskar er andra en jättebra vecka i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund

Tack <3 Saknar dig med ska du veta! Vi måste ta och ses snart ;o

2011-11-07 @ 20:12:59
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0