Nästan en ny blogg.

Efter noga övervägande har jag bestämt att jag inte vill sluta blogga eftersom jag trots allt tycker att det är fruktansvärt roligt. Ett tag visste jag inte hur jag ville göra med bloggen alls. Skulle jag fortsätta eller inte? Skulle jag ändra något? Ta bort något? Lägga till något?

 

Resultatet av mina funderingar ser ni här. Jag har valt att ta bort alla tidigare inlägg för att kunna ge bloggen och mig själv en ny chans att utvecklas till det jag vill att den ska bli. Jag vill att min blogg skall vara en plats där både jag och mina läsare känner att de kan vara sig själva. Inspirerad av andra bloggare som bland andra Egoina och Spiderchick vill jag att bloggen ska behandla ord som ”självförtroende” och ”humor”. Jag vill även återuppta och utveckla mina tankar och erfarenheter kring ångest, panikångest, sömnsvårigheter och liknande.

 

Bloggen har som ni kanske märkt även fått nytt utseende. Från en tidigare lila/rosa randig färgbomb till något mer diskret som känns lite mer som jag. Ett par småändringar väntas fortfarande. En ny header kommer också att dyka upp så småningom när jag bestämt mig för vad jag vill ha i den. En ny visningsbild kommer så fort jag tagit en jag är nöjd med. Men fram till dess hoppas jag att du, oavsett om du är ny eller gammal läsare följer mig och min blogg och hittar något som faller dig i smaken.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0