Blomsterbud!

Började dagen med att försova mig. Eller ja. Vaknade kl.09.07 i stället för 07.00 som jag hade planerat. Bussen gick 09.33, alltså blev det att slänga på sig kläder, avmaska likstilen med lite smink och platta fågelboet och sticka iväg. Köpte hem god frukost igår som jag tänkt äta idag men det blev bara att slänga ner en macka och äta på vägen till jobbet.

Har haft en jättemysig dag på jobbet. Det märks på barnen att det är sommar. Det är färre konflikter och barnen är allmänt lugna och glada och därmed mycket trevliga att jobba med. Vi har spenderat största delen av dagen utomhus och jag har därför bränt mig i ansiktet och på armar/axlar. Har även fixat till en snygg bonnebränna efter ballerina-skorna på fötterna.

När jag kom hem hade jag fått jättefina blommor som min mycket älskade och finaste mamma hade skickat med bud. Mycket uppskattat!

Nu står älskling och lagar mat, därefter är det dags för mig att ta tag i disken och sedan hoppa i säng för ett par timmars sömn.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0