ZzZzZzZzZzzz

Alla i hushållet sover förutom jag. Älskling gick och la sig strax efter 22, min fjäderbebis har somnat efter att ha gett ifrån sig några glädjetjut när det började spöregna och Zita ligger brevid mig och snarkar så att hela soffan skakar efter att ha gett upp kampen om att få tillbaka sin mjukisand. Jag tyckte helt enkelt inte att det var en bra idé att låta henne börja leka strax efter 01 på natten när alla andra sover och jag bara vill ta det lugnt så anden åkte upp på bokhyllan. Hon gnällde till ett par gånger för att ge mig dåligt samvete och för att låta mig veta hur fruktansvärt elak matte jag är som inte låter henne leka mitt i natten. Menmen. Hon förlåter mig nog. ;)

Jag däremot är inte särskillt trött utan letar mig in på diverse trökiga sidor för att trötta ut mig själv men jag tror jag ger upp det projektet och helt enkelt testar att gå och lägga mig i stället. Går det inte att sova så är det bara att gå upp igen. Har inga planer på att låta det bli en sån där natt där jag bara ligger och vänder och vrider på mig. Wish me luck! :)


En gammal och ganska ful men charmig bild på en sovande pälsboll. <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0