Sömnproblem - Nejdå, inte alls.

Det är fruktansvärt otacksamt att städa köket. Man städar så att det är nästan kliniskt rent och sedan får man för sig att göra något så dumt som att laga mat och vips så ser det ut som om tredje världskriget utspelat sig just där. Igår lagade jag till köttfärsbiffar i gräddig tomatsås och ja, det skvätte lite så för en stund igår kväll hade vi ett rödorange-prickigt kök. Mycket fint.

Jag attackerade köket andra gången för dagen innan jag tänkte "jag går och lägger mig och läser en stund". Då var kl.20.00. Jag läser 2-3 sidor och vaknar vid 21-tiden av älskling som frågar om jag inte ska gå och lägga mig i stället. Sagt och gjort, somnade om på två röda och vaknade vid 08 idag. Menmen, regelbunden sömn är ju överskattat. Två timmar ena natten och tolv timmar andra natten känns ju nästan rimligt.

Nu: Frukost.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0