Slappt.

Idag är en riktig slapp-dag. Älskling har tvättat vilket inte händer alltför ofta annars så tummen upp för det. Efter tvättiden gick vi ner till Maxi en sväng och har nyligen slängt i oss en massa tacos. Gottigt. Jag har för det mesta tittat på Beverly Hills 90210 and I love it!. Jag kan inte riktigt förklara vad jag tycker är bra med serien men det är nostalgi på hög nivå. Underbart.

Jag undrar hur mycket tid jag har lagt på att titta på serier det senaste året. Jag har åtminstone plöjt mig igenom dessa:
  • Förhäxad (har sett hela serien tidigare men det är en absolut favorit så när jag fick den i födelsedagspresent förra året var jag ju tvungen att se alla avsnitt igen och fler gånger lär det bli).
  • Criminal Minds (längtar till nästa säsong)
  • O.C (mitt tittande ledde till sådan besatthet att älskling köpte hem hela boxen. Min slutsats: Det hjälper att tjata!)
  • Big Bang theory (har jag endast påbörjat, tar något avsniitt då och då).
  • Beverly Hills (bara påbörjad)
Så nu återgår jag till min besatthet.


Bild tagen härifrån.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0