Skor!!

Mina ballerinaskor ser efter två hårda år ut ungefär så här (lägg märke till att insidan av skorna en gång i tiden har varit täckt med lilarutigt tyg):



Därför har jag idag varit iväg och köpt mig ett par nya. Dessutom köpte jag mig ett par najsiga skor till. Ballerinaskorna gick för 149:- vilket är absolut lagom pris. De andra däremot gick på 349:- vilket är lite väl dyrt enligt mig som vanligtvis inte lägger så mycket pengar på skor. Men de är snygga och verkar riktigt bekväma så det får va. :) Eftersom jag köpte skorna på skopunkten så fick jag det billigaste paret för halva priset dessutom så summan landade på 424:-. Inte fy skam ändå :)




Nu ska jag ner och slänga i en maskin tvätt sedan ska här diskas, städas och lagas mat. :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Trots allt har dom hållit bra för att vara skopunkten. Så nu hoppas vi på att dom nya också håller sig lika bra som de förra ;)

2011-07-27 @ 16:53:31
Postat av: Sandra

Pernilla: Det har de absolut gjort! Är dock inte så nervös över kvaliten på ett par skor för det priset. Är mer nervös inför de kommande skoskaven ;)

2011-07-28 @ 11:13:45
URL: http://whatcansandrasay.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0