Måndag.

Ännu en helg är över. I lördags åkte jag och Oscar en sväng till Ramnaparken och tog en promenad i området där och tittade på fåglarna i fågelkolonin samt en massa hus från medeltiden vid Borås museum. Trevligt värre. Synd bara att fåglarna var så långt ifrån för det gick inte att få några bra bilder på dom.

Vi hyrde även några filmer i helgen så sammanfattningsvis har det varit en bra helg. Men nu är det en ny vecka och jag ger mig på ännu ett försök att dra ner på sockerintagen. Får se hur det går denna gången men skam den som ger sig.

Här är i alla fall några bilder från lördagen:
En svart svan som bara visade rumpan.

Men jag fångade honom när han minst anade det.
Hittade ett vattenfall...
... och en söt kanin :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0