Heldag med mamma <3

Nu har jag precis placerat rumpan i soffan efter en heldag i Göteborg med finaste och älskade mamma! Det bestämdes igår att jag skulle komma ner och umgås med finaste mor över dagen eftersom hon var ledig. Åkte ner i förmiddags och mötte mamma hos frisören där hon satt och fick ny fin färg i hår, på ögonbryn samt ny frisyr. Blev hur bra som helst. Därefter åkte vi in till stan och käkade lite mat på Jensens. Efter Jensens blev det en öl (drink för moi) på Golden days.

Jag har i det innerste försökt undvika sommarrean eftersom jag ändå inte har råd att shoppa det jag vill men idag tog vi oss en tur i nordstan. Mamma hittade en del fina kläder och jag hittade mig ett par nya byxor vilket var väldigt välbehövligt.

Alltid jobbigt att lämna mamma och Göteborg eftersom man inte träffas så ofta längre men nu vet jag att det inte dröjer så länge tills vi ses nästa gång så jag ska nog överleva. Men nu ska det slappas en stund innan det är läggdags.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0