Filmsamling.

Vi har en rätt skaplig samling med filmer här hemma. Sist jag räknade var det 208 men det har ökat. Någon dag ska jag ta och sätta mig och skriva ner en lista på alla filmer vi har. Vi tycker båda om att shoppa billiga filmer. Det blir alltså sällan nyutkomna filmer vi köper men det kan vara lika bra filmer ändå. Här är de nyaste inköpen (inklusive två som är beställda).
  • Fullt hus
  • Fullt hus igen
  • Gremlins
  • Gremlins 2
  • Just my luck
  • Fast and furious
  • Repmånad
  • Åsa Nisse
Ikväll har vi tittat på Fullt hus och Gremlins. Humor och nostalgi. :) I helgen är ett maraton av Fast and furious-filmerna planerat eftersom jag faktiskt inte sett fyran ens ännu och för att jag gärna vill friska upp minnet med de tre tidigare innan jag ger mig på den. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0