Tjurfäktning.

Jag har inte haft något speciellt för mig sedan i fredags, alls. Har bara slappat vilket varit både välbehövligt och skönt. Betnér var awesome i fredags, såklart. Trist bara att tiden går så fruktansvärt snabbt när man sitter där. :)

Läste på aftonbladet precis om en tjurfäktare som blivit spetsad i ansiktet av en tjur. Aftonbladet får det att låta som att det vore jättesynd om tjurfäktaren. Jag känner lite såhär: Skyll dig själv?! Skulle man ställa sig framför en människa och reta upp denne under en längre stund skulle man troligtvis få sig en rejäl höger. Ingen skillnad med tjurar bortsett från att de är aningen större och kraftigare. Men jag vet inte, jag har bara svårt att se hur det kan vara nöje. Och framför allt hur vissa kan påpeka att det INTE är djurplågeri.

Idag får vi se vad som händer. Rätt skönt att inte ha några planer. Känns som att det är någon form av förkylning på väg vilket är sjukt irriterande för det har jag inte tid med!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0