Städdag!

Lördag. Harregud, känns ju som om fredagen precis började. Men jag var ju sysselsatt från morgon till kväll igår så det är väl inte konstigt att dagen gick snabbt. Var helt slut på kvällen igår så gick och la mig redan vid 22-tiden och sov till 9 idag ungefär. 11 timmars sömn är väl lagom? Jag må ha haft sömnproblem länge men ibland blir jag till och med förvånad själv.

Idag står det städ på schemat. Det ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" här hemma efter en vecka utan städ så det ska vi ta tag i idag. Oscars lillebror med flicka kommer eventuellt förbi här sedan och ikväll kommer Oscars kollega hit, de ska tydligen dricka öl. Vilken tur att jag har hockeyn att roa mig med. ;)

Men nej, här kan jag inte slöa längre, tror jag sätter igång redan nu. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0