Hjärtattack!

Min hjärtattack i tidpunkter:

20.45: Jag kanske borde plocka fram och förbereda mina papper inför praktiken.

20.47: Okej, de låg inte där jag trodde. No worries, det har hänt förr, vi letar vidare.

20.55: Jag är ju säker på att jag sett mappen hemma för inte så längesedan.

21.00: Men jag hade ju mappen i väskan i början på terminen ganska länge. Tänk om jag lagt ifrån mig dom i skolan. Harregud, TÄNK OM JAG LAGT IFRÅN MIG DOM I SKOLAN!!

21.12: Ringer mamma i panik för att se om jag inte kan ha glömt dom hos henne (inte vidare logiskt men skit samma). Hon svarar inte. Varken på mobil eller hemtelefon.

21.26: Sitter på sängen och smsar Isabell i ren panik för att mappen är borta. Vad ska jag ta mig till??? 

21.27: Där. Under klädhögen ligger en väska jag inte tittat i. I väskan ligger en mapp (hoppet stiger). DÄR ÄR DOM!!!!

21.28: Smsar Isabell igen och ber om ursäkt för utbrottet. 

Det här är inte okej en söndagkväll.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0