Hepphepp!

Jag har ångest. Tentaångest, projektarbetsångest och vanlig ångest. Allt på samma gång. Därför har jag nu spenderat nästan 4 timmar framför One Tree Hill på datorn. Jag blir sådan när jag har ångest. Jag stänger in mig framför datorn och tittar på en bra serie som gör att man bara kan släppa allt annat för en stund. Skulle tittat på nytt avsnitt av Criminal Minds men hittade inga fungerande länkar. Det var störande. Därför gav jag One Tree Hills en chans och ja, nu har jag något att göra ett par ångestladdade veckor framöver. Tycker om att hitta "nya" braiga serier att fastna i. Eller så skulle jag kunna göra något vettigt av min ångest, som att typ, städa.. eller träna. Eh. Ja.

I morgon är åtminstone ett ångestladdat ämne över. Såvida det inte blir omtenta men eftersom det är tre veckors rättningstid så kan man släppa det ett tag i alla fall. Funderar på att sova lite nu. Lite trött. Kanske märks. Hepphepp!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0