2011-08-17

Amanda ringde i förmiddags och frågade om inte jag hade lust att slå ihjäl ett par timmar med henne. Självklart hade jag lust till det så jag åkte in och mötte henne i stan där vi först tog en fika på Tant grön. När vi satt där flög en fågel in och hittade ingenstans att ta sig ut igen så den satt bara och flaxade mot ett fönster stackarn. Eftersom ingen annan vågade ta tag i den gick jag fram och tog tag i den lilla pippin och släppte ut den igen. Ibland är det bra att vara van vid fåglar.

Efter Tant grön gick vi en liten sväng i stan för att sedan styra kosan mot Café Viskan i stället där det blev en fika till. Inte pjåkigt. När vi sagt hejdå gick jag direkt och mötte upp älskling och Zita vid södra torget och så åkte vi ut till Pernilla, Levi, Melissa och Bebbe i Hässleholmen där vi spenderat ett par timmar.

Mysig dag helt enkelt. I morgon är det tvättdags igen och jag ska passa på att tvätta upp våra mysfiltar så att de är rena och fina till hösten. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0