Trötthet.

Mormor och Bengt-Åke stack hem för en stund sedan. Åkte in till stan för att handla lite i förmiddags men glömde givetvis hälften. Mötte upp mormor och Bengt-Åke i stan för att visa vägen. Väl hemma satte jag på kaffe till dem och under tiden som det kokade upp satte jag och Bengt-Åke ihop de nya badrumshyllorna. De blev riktigt najsiga om än aningen större än jag väntat mig, men det gör inget. Ju mer förvaring desto bättre är det.

Efter fikat stack vi ut på en timmes lång promenad. Göttgött! Förstår inte varför man inte tar sådana promenader oftare. Det är både trevligt och skönt för kroppen. Efter promenaden delade vi upp oss och jag gick hem medan mormor och Bengt-Åke åkte tillbaka till Göteborg. Saknar dem redan! Det är jobbigt när man inte träffas så ofta längre även fast jag tror att vi alla uppskattar varandra mer nu än när vi bodde nära varandra.

Anyhoo. Nu ska jag plocka fram matlådor ur frysen eftersom jag bara har sovit drygt två timmar inatt så orkar jag inte laga mat idag. Sedan ska jag bege mig ner till Maxi en sväng och införskaffa det jag glömde köpa i förmiddags. Köss på er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0