Träffat Amanda!

Jag har minsann gjort mer än bara kollat på möbler även om det är något jag med glädje skulle sysselsätta mig med i flera timmar om jag bara känner att jag har tid. Igår var jag iväg och vid Knalleland och tittade på överdrag till de fyra småkuddarna jag har i källaren och tänkte placera i den nya soffan. Hittade dock inget intressant. Hemtex hade inte ett enda kuddöverdrag vilket jag tyckte var konstigt. Lagerhaus hade bara i plysch (stavning?) och det vill jag inte ha.

Kollade även i en butik där det finns allt möjligt småskit man bara kan tänka sig från kläder till leksaker och heminredning. Där hittade jag faktiskt ett överdrag som jag skulle kunna tänka mig men de hade bara två av dom och jag vill ju gärna ha fyra likadana så det fick vara. Får leta vidare helt enkelt.

Idag träffade jag finaste Amanda. Vi tog oss en promenad och varsinn glass i stan och tjötade av oss lite. Det går alltid alldeles för länge mellan gångerna men det är lika trevligt varenda gång. Får försöka bättra oss och träffas oftare. Vi bor ju trots allt inte alls långt ifrån varandra. :)

Här tänkte jag att jag skulle lagt upp en bild på mig och Amanda tillsammans men jag hittar faktiskt inte en enda så jag bjuder på en gammal bild på mig själv från balen den 20 maj 2008.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0