Redo!

Nu sitter jag klar i soffan och funderar över vilken väska jag ska använda till allt idag. Det har ju en tendens att bli lite papper och grejs när skolan börjar. Något jag bekvämt vänjt mig av vid under mitt 12 veckor långa sommarlov. Min kropp skriker efter rutiner nu så det ska bli riktigt skönt. Sedan blir det självklart roligt att träffa alla klasskamrater igen. Det lär nog bli en del tjöt idag även om man följt de flesta via Facebook under sommaren. En välorganiserad och intressant kurs vore inte helt fel det heller, men det återstår att se. Allt har ju en tendens att bli redigt förvirrande i början. 

Nä, nu måste jag packa ner allt som ska med så att jag hinner springa ner och möta Isabell och ta bussen i tid så att vi hinner skriva ut lite kurshandbok och scheman innan kursintroduktionen börjar. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0