Peppet på topp!

Jag är så sjukt peppad inför skolstart nu! Känner att jag har varit ledig alldeles för länge nu och längtar tillbaka till rutinerna, skolkamraterna och hela stämningen som brukar vara i skolan. Kommande kurs heter "demokratins villkor" vilket i sig inte låter sådär vansinnigt uppiggande men av vad jag kan se på innehållet hittills så verkar det bra.

Men nu är det alltså inte långt kvar till skolan börjar igen. På måndag är det dags att skicka in studieförsäkran till CSN så att man får pengarna. Den 25-29 befinner jag mig i Göteborg för att lämna Zita och hälsa på vänner och familj. På tisdag den 30e börjar skolan igen. Äntligen! Bara att njuta av de sista dagarna innan dess. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0