Mys!

Nu har jag precis landat i soffan igen efter att ha varit borta i vad som känns som en evighet. Det blev lite fler än ett par timmars mys hos Pernilla och Bebbe igår. När klockan var 01.05 kom jag på att jag kanske skulle kolla när bussen går hem men det visade sig att den inte skulle gå förrän 05.15 och det hade jag ingen lust till så jag och Zita lånade soffan. 

Hade en mycket trevlig kväll/natt i alla fall med film, mat, godis och massor av tjöt. Idag åkte vi och lämnade Zita innan vi stack in till stan igen för att utföra lite ärenden och njuta av en räkmacka på tant grön. Om nom nom. Vid 15-tiden stack jag till Maxi och mötte upp Oscar för att införskaffa lite mat och andra nödvändigheter och något mindre nödvändigt. 

I morgon sticker jag till Göteborg men fram till dess ska jag vara på lång dejt med soffan.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0