Lördag i Göteborg!

Igår kväll stack jag och mamma ut på en liten promenad med Zita, det var jättehärligt väder. Det var ovanligt dött i Backa, säkerligen en effekt av de indragna bussarna efter 22. Så tänk på det ni som ska åka ikväll att bussarna inte går efter 22 till dess att nattrafiken är över.

Det stod poliser utplacerade lite här och var också. Äntligen verkar det som att de verkligen försöker ta tag i problemen med skitungarna som håller på och förstör området.

Anyhoo. Mamma har precis åkt iväg med en kollega för en shoppingtur i Ullared hela dagen. Jag däremot ska ju dit en hel helg om några veckor ändå så jag valde att stanna hemma. För mig blir det en liten shoppingtur i Nordstan i stället. Mysigt det med! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0