Lite mer anständigt.

Nu ser lägenheten lite anständigare ut även om jag inte blev helt klar idag. Jag ska göra så att jag ser lite mer anständig ut också sedan ska jag och Zita iväg och mysa med Pernilla och Bebbe ett par timmar! :) Har ringt till crendo och gjort felanmälan på vår diskho, men glömde säga att förutom att det är tvärstop i vasken så läcker det på undersidan men det kan jag ju säga när de behagar att dyka upp. Tänkte ändå slingra in ytterligare en felanmälan på spisen när de är här. Allt för att slippa prata så länge i telefon med dom. Mohahaha. Eh ja.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag går till Tobias Furälv på Grind tattoo. Han är så grym. Blir alltid lika nöjd. Du kan kolla lite på grind tattoo på Facebook :]

2011-08-24 @ 20:44:41
URL: http://Mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0