Långhelg i Göteborg

Nu är jag back in Borås efter en underbar helg hemma i Götet. På fredagen gick jag och mamma och käkade god mat på Jensens, blev dock lite besviken för det var inte alls lika bra som det brukar, men jag antar att även de får ha dåliga dagar.

Under lördagen passade jag på att åka in till stan eftersom mamma stack till Ullared med en kollega. Jag träffade Johanna ett par timmar och gick och kollade i affärer, fikade och tjötade massor. Jättetrevligt! På kvällen åkte jag och mamma in till stan igen för att se när morbror Bengt-Åke sprang midnattsloppet men eftersom i princip alla hade samma kläder på sig missade vi honom när han sprang förbi.

Söndagen spenderades på Ikea. Hittade lite smågrejer såsom doftljus, tvättlappar, galgar, plastblommor med mera. Blev medlem i Ikea Family och fick köpa en dramaten-vagn för bara 149:- så nu är jag äntligen med kärringvagn igen! Efter Ikea åkte vi och hälsade på farmor en sväng.

Idag gjorde vi inte så mycket innan det var dags för mig att åka hem. Helgen har gått jättesnabbt men det var skönt att få komma hem ett par dagar innan skolstart.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0