Landat.

Nu har jag landat i soffan efter en stunds städ. Tar resten i morgon. Får se om jag hinner/orkar städa fågelburen i morgon också. I morgon står en del på schemat också. Lyckligtvis är det bara en workshop i skolan. Ska träffa studiegruppen en stund innan vi börjar i morgon för att diskutera lite grejs. Innan dess tänkte jag ta mig en sväng i stan och se om jag hittar något. Väl hemma sedan ska jag städa det sista, plugga lite, färga håret på Isabell och få håret färgat på mig av Isabell och så ska jag som sagt försöka städa fågelburen om det inte blir för sent.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Har ni något mer djur än fågel? : ]

2011-08-31 @ 22:00:14
URL: http://mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0