Konstigt uppvaknande.

Ena sekunden låg jag och sov och drömde av någon konstig anledning om bamban i min gamla högstadieskola (maten hade inte förbättrats avsevärt). Andra sekunden var jag klarvaken. Vanligtvis brukar man ju vakna till lite pö om pö och inte känna sig helt vaken förrän efter några sekunder/minuter men icke idag. Känns konsigt.

Idag står en del småplock på schemat. Jag ska göra det rent och snyggt till dess att de kommer och lämnar soffan i morgon. Tänkte bland annat passa på att våttorka golvet ordentligt i åtminstone vardagsrummet nu när det ändå blir lite utrymme för det en stund. Ska även fotografera vårt nuvarande vardagsrumsbord samt lite kurslitteratur som troligtvis kommer upp på Blocket i helgen.

Lite grejer ska ner i källaren och så ska jag fixa en lapp att sätta upp i uppgången om att folk får komma och hämta våran gamla soffa om de vill ha den. Ska tömma bordet i badrummet så att det är redo att förflyttas till vardagsrummet.

Lite småpill finns det alltså. Men först blir det en promenix med Zita.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0