Kompletterat.

Hemskt vad effektiv jag kan vara ibland när jag är rastlös/har tråkigt. Det fick bli pizza till middag ikväll. Mindre effektivt. Efter det har jag dock påbörjat att skriva en inköpslista inför Ullared. Lägg också märke till att jag inte har något besök till Ullared inplanerat mer än i tankarna och väldigt lösa samtal kring det hela.

Kände dock att jag borde vara lite mer effektiv än så vilket resulterade i att jag nu suttit och fixat den komplettering jag bävat för i snart tio veckor. Inte för att det var mycket att göra eller för att det lilla det var att göra på något sätt var jobbigt. Utan för att det var den minsta komplettering jag någonsin fått och det retade mig något fruktansvärt. Tre små sketna kommentarer hade jag fått:

Fel nr.1: Lägg en bit av innehållet i nytt stycke. - Check!
Fel nr.2: Skrivit med fyra smaksinnen när vi faktiskt har fem. Lägg till sista smaksinnet. - Check!
Fel nr.3: En anmärkning om att bokstav saknas ovanför ordet "genomskinligt". Fattade ingenting av det så skrev bara en röd text tillbaka om att jag inte förstod något utav det för såvitt jag vet så finns det ingen annan stavning på det ordet.

Så nu är det kompletterat och inskickat. Hoppas på att hon inte hittar fler småsaker att anmärka på för då kommer jag gå i taket. Nu är det bara schemat som ska skrivas in i kalendern och block som ska införskaffas innan jag är redo för skolstart.

I morgon ska jag försöka ta mig ut på en långpromenad med vovven och kanske städa något. Eventuellt. Förmodligen inte städa.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0