Kompletterat.

Det blir inget städ än så länge. Började må fruktansvärt illa när jag var ute med Zita förut så just nu sitter jag och ber till alla gudar om att de ska vara nådiga och ta bort illamåendet så att man kan känna sig lite som en människa igen. Mina ambitioner för dagen som den ser ut nu är att försöka laga till lite middag senare ikväll men vi får se hur det går med det.

Fick en god nyhet precis i alla fall. Kompletteringen jag skickade in härom dagen är nu godkänd och de två sista poängen som saknas på kontot kommer trilla in vilken dag som helst vilket gör att jag inte ligger efter med en endaste liten grej när skolan börjar igen. Underbart skönt att ha det avklarat även om det bara var en liten grej. :)

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

veckan har just börjat, men längtar man inte redan till helg ? :D

2011-08-23 @ 13:41:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0