Inte så värst ambitiöst!

Inatt hade jag många ambitioner för dagen. Jag hade planerat att storstäda, laga god mat och eventuellt ta mig en långpromenad. Planerna på långpromenad och städ försvann lika snabbt som det brutala illamåendet i förmiddags dök upp. Men jag har åtminstone diskat. Under hela tiden som jag stod och diskade hade jag absolut för avsikt att laga mat efteråt, men sedan hände det något och innan jag visste ordet av så befann vi oss på pizzerian och beställde mat där. Jag tog en kycklingsallad men det enda som egentligen var gott med den var ananasen och brödet man fick till. Kycklingbitarna var torrare än sand.

Det blev alltså inte alls som det var tänkt idag. Hoppas att jag kan vara lite mer effektiv i morgon i stället. Då ska jag bland annat ut till Pernilla en sväng. Ska även ringa crendo och be dom komma hit och rensa avloppet i köket. Det är tvärstopp. Jag har försökt rensa så gott det går men det rinner fortfarande inte ner. Ska även passa på att felanmäla vår spis som vi redan gjort en gång men som de inte kommit och tittat på ännu. Men först får det bli några timmars sömn hoppas jag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0