Hej soffan! <3

Nu har soffan äntligen kommit och jag har precis monterat ihop den. Ringde igår och frågade om man kunde få hjälp med att montera ihop och de svarade då att eftersom det var ett visningsexemplar så skulle den redan vara ihopmonterad. Men den var ju givetvis i tre delar ändå, det hade inte gått att flytta den annars och jag trodde att de skulle hjälpa till att sätta ihop dom men de dumpade bara av allt i en hög i vardagsrummet och stack.

Nåja. Man har ju monterat ihop en och annan Ikea-möbel genom åren och soffan var ingenting i jämförelse. :) Nu har vi nästan inget vardagsrum kvar men åh vad det är värt det!!

Insåg precis att vi kommer få skaffa fler tavlor nu bara för att den inte hänger rakt över soffan längre. Det innebär mer shopping. Inte mig emot! :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jättefint!

2011-08-05 @ 12:30:35
URL: http://mikaelapc.wordpress.com
Postat av: Isabell

Åh vad fint det blev! Får komma över och kika "live" när jag kommer hem. Skönt att ha nåt att sätta sig på utan att vara livrädd :D

2011-08-05 @ 14:23:27
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Tack detsamma! :)) Ja, vi måste verkligen träffas snart! Var ju en evighet sen!!



Vad fint det blev med soffan :D

2011-08-05 @ 15:15:46
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0