Halmstad!

Nu har vi landat med mjukiskläder i soffan hemma efter en jättemysig helg i Halmstad. Anlände vid 20-tiden i fredags och blev hämtade av svärfar och (plast)svärmor och åkte direkt och hämtade förbeställda pizzor som vi tog med hem och åt. Det var både svamp och bearnaissesås på pizzan vilket jag vanligtvis inte tycker om men till och med jag tyckte att den var jättegod. Sparrisen överlämnade jag dock till älskling.

I lördags gick vi upp tidigt för att komma iväg i god tid till Sjönevads marknad där vi gick omkring i fyra-fem timmar och tittade på allt möjligt. Köpte en del grejer med. Lite marknads-karameller, ett block, en t-shirt och ett skärp till Oscar, lite smaksatta tuggben till Zita (jättebilligt), en "varning-för-hunden" skylt med en svartbrun Cavalier på som jag och mamma letat jättelänge efter, samt ett nytt skal till ajfönen. Det var säkert något mer vi fick med men det kommer jag inte på just nu.

Efter marknaden åkte vi iväg till sjukhuset för att hälsa på Oscars bror som opererat sig. Håller alla tummar och tår för att han ska bli bättre snart. På kvällen blev det middag hos svärfar och svärmor igen, tacos denna gången.

Idag gick vi också upp relativt tidigt och åkte iväg och hälsade på Roy och hans nya kvinna en sväng. Köpte med oss mat från McDonalds som vi precis hann äta innan det var dags att åka till tågstationen. Mötte upp mamma i Göteborg som lämnade över Zita som ska stanna här till slutet på månaden. Mysvovve! <3

Får se om jag lyckas komma ihåg att ta lite bilder på det vi köpte, men nu ska vi snart införskaffa lite middag. :)

Bilden är på Zita från i torsdags. Vill poängtera att vi INTE ger hunden massor utav öl utan att hon fick smaka på sista droppen i flaskan!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0