Förberedelser.

I morgon förmiddag sticker jag till Göteborg och stannar där till på måndag. Därför borde jag sova nu eftersom jag ska upp relativt tidigt för att hinna packa och fixa till mig lite innan det är dags att springa iväg med mig själv och allt som ska med, inklusive hunden. Men jag sover inte ännu. Har precis "roat" mig med att lägga upp min nya långklänning. Det blev en ytterst provisorisk uppläggning som får fungera under helgen eftersom jag gärna vill använda den NU-NU-NU! Pernilla ska hjälpa mig att lägga upp den ordentligt i nästa vecka eftersom jag inte alls kan sy. Typiskt att man alltid ska vara för kort för sådana kläder.

I helgen ska jag hinna med massor med mys med finaste mamma! Ska nog hinna träffa en del andra släktingar och vänner också. Det kommer även bli en efterlängtad tripp till Ikea för att införskaffa lite smågrejer där som vi behöver hemma. Perfekt också att vi fick presentkort på Ikea av svärföräldrarna! :D

Nu: Sova!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0