En föreläsning.

Idag är det bara en föreläsning på schemat. Lite segt att åka in för bara en föreläsning (och då bor jag ändå nära). Men jag har stämt träff med finaste Pernilla efteråt. Jag ska köpa Mary Kay-produkter av henne och så ska hon få tvättlappar som jag köpte med mig åt henne från Ikea (går ju åt som smör när man har barn har jag hört). Är ni intresserade av att få Mary Kay-produkter visade för er helt gratis så är det bara att skriva en kommentar så fixar vi det.

Vi ska fika också, såklart. Och ta en tur på Knalleland. Och så ska jag träffa en tjej som ska köpa en bok av mig som jag har uppe på blocket. Jag ska även försöka städa lite, beroende på när jag kommer hem. Råkade visst utlova förfest för hela klassen (eller de som ska med i alla fall) på fredag. Hoppsan! Nåja. Då har jag en ursäkt att städa i alla fall. :P

Kommentarer
Postat av: Mikaela

det ska bli kul på fredag :D

2011-08-31 @ 09:43:20
URL: http://Mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0