Danonino!

Helgen är redan över. Det är helt galet hur snabbt det går. Men det gör inte så mycket. Jag har ju trots allt sommarlov ett par veckor till. Dessutom väntar en riktig mysvecka. Men det berättar jag mer om allt eftersom. Än är det några minuter kvar av denna veckan och det ska jag njuta av tillsammans med lite Danonino. Det är fullkomligt omöjligt att inte känna sig som ett barn igen när man äter den youghurten. Gottgottgott!

Lite klanteri-nyheter från en som har en tendens att ständigt skada sig:
  • Min fot gör fortfarande ont efter att jag sparkade till dammsugaren för ett par veckor sedan och jag borde verkligen få tummen ur att kontakta vårdcentralen. Ingen nyhet direkt men jag känner för att klaga av mig lite.
  • Jag har ont i tummen efter att jag satte vinöppnaren rätt igenom skinnet i stället för att bara fälla ihop den lugnt och försiktigt.
  • Jag har ont i låret efter att ha backat in i fönsterbrädet ute på balkongen i samband med någon form av boxnings-match med min kära sambo och därmed rivit upp ett 2 cm långt sår.
Summa sumarum: Jag borde inte vistas någon annanstans än i soffan eller sängen utan att vara fullt iklädd skyddsmundering och/eller kuddar.

Bild tagen härifrån.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Se till att kolla upp det! För några år sedan sparkade jag in i våran dammsugare och tyckte det gjorde jävligt ont men tänkte att det går över. Dagen efter spenderade jag på akuten i 9 timmar med en svart/blå fot och brutna tår :p

2011-08-08 @ 00:37:16
URL: http://mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0