Betnér

Min bäbis har fortfarande ont i benet. Ringde dock till blå stjärnan förut som tyckte att vi skulle avvakta och se om det inte blir bättre till i morgon. Är det inte bättre skulle jag ringa till jouren då (Hej svindyrt!) men blir det bättre ska vi bara låta henne vila och undvika att hoppa upp och ner för soffan, undvika promenader och trappor i 7-8 dagar så ska hon troligtvis vara bättre sedan.

Lite bra har det varit ikväll ändå. Jag och Isabell har bokat biljetter till Bridesmaids som vi ska se i morgon. Vi har även bokat biljetter till Magnus Betnérs nya turné så den 7/10 ska jag, älskling, Isabell och Christoffer till Folkan här i Borås och njuta av ca 90 minuters humor. Det och en inplanerad tripp till Ullared gör att jag anar en väldigt bra höst! 

Nu ska jag mysa med Zita en stund till! Om hon var bortskämd innan är det ingenting jämfört med hur det är nu när hon har ont! Men vad gör det?! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0