40 minuter.

Det tog ungefär 40 minuter att gå samma runda som vi tog igår men som då tog en timma. Najsigt.

När vi nästan var vid Maxi körde det förbi en polisbil i rasande fart med sirener och allt på och jag kan inte låta bli att tänka "de ska nog upp till Kristineberg". Och jodå. När jag kommer hem står det två polisbilar precis utanför porten och det verkar lite oklart om det är fritt fram att gå in den vägen eller inte men innan jag hinner besluta mig för att gå upp till andra ingången kommer det ut en polis och håller upp dörren för mig. Vilken tur. ;)

Ingen aning om vad som hänt dock men till skillnad från många av mina uppenbarligen nyfikna grannar så tänker jag inte ställa mig och stirra på poliserna i hopp om att få svar på den frågan heller.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0