2011-08-15

Det blev som jag räknat ut. Inte mycket gjort alltså. Kom på att jag hade tvättid idag så det roade jag mig med ett par timmar. Därefter blev det en tur till Maxi för införskaffandet av dagens middag. Utöver det har jag bara suttit med ett 1000-bitars-pussel som jag faktiskt fick ihop på bara en dag. Inte dåligt. Träffade Isabell en sväng också för att få tillbaka mina nycklar. Blev såklart tjöt en stund också men det var svinkallt ute så det blev inte så länge.

I morgon ska jag försöka ta mig den där långpromenaden med Zita. Det märks på henne att hon är rastlös nu så hon behöver gå av sig lite energi. Jag behöver också gå ut och gå för den delen men mest för att få mer energi. Blir ju helt förslappad av att bara sitta inne så här. Men först är det dags för ett par timmars sömn.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0